رسیدگی به شکایات غرفهداران در کمترین زمان
1390/02/17-08:30
«شکایتهای غرفهداران در اسرع وقت رسیدگی میشود.» این گفته احمد کمالینژاد، معاون رئیس کمیته ناشران داخلی نمایشگاه کتاب تهران است.
کمالینژاد در گفتوگو با ستاد اطلاعرسانی بیست و چهارمین نمایشگاه بینالمللی کتاب گفت: «ناظران مستقر در سالن عمومی نمایشگاه و مدیران سالن آمادهی رسیدگی و بررسی به شکایات کتبی و شفاهی غرفهداران هستند.»
طبق آئیننامه انضباطی نمایشگاه، ایجاد مزاحمتهای صوتی برای غرفههای مجاور و بر هم زدن نظم عمومی در غرفه و سالن جزء تخلفات پیشبینی شده در نمایشگاه بینالمللی کتاب است.