«رمزینه پاسخ سریع» غرفه‌ها راهی برای آگاهی بیشتر از کتاب‌های ناشران

1403/02/18-15:58

در رویداد سی‌وپنجم برای سهولت بیشتر دسترسی مخاطبان به کتاب‌های عرضه شده، در کتیبه عنوان هر غرفه یک رمزینه پاسخ سریع طراحی شده است و مراجعه کنندگان می‌توانند با اسکن آنها از موجودی کتاب‌های هر ناشر در تلفن‌های همراه خود باخبر شوند.

به گزارش ستاد خبری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، یکی از مشکلات مخاطبان نمایشگاه کتاب در سال‌های گذشته شلوغی بیش از حد غرفه‌ها بود به نحوی که برخی از مراجعه کنندگان ناچار بودند بعضا دقایق زیادی را منتظر شوند تا غرفه نشر موردنظرشان خلوت شود و بتوانند ویترین آن نشر را ببینند.

در سی‌وپنجمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای سهولت بیشتر دسترسی مخاطبان به کتاب‌های عرضه شده، در کتیبه عنوان هر غرفه یک «رمزینه پاسخ سریع» (Qr code) طراحی شده است و مراجعه کنندگان می‌توانند با اسکن آنها از موجودی کتاب‌های هر ناشر در تلفن‌های همراه خود باخبر شوند و جلد کتاب‌ها به همراه سال نشرشان را ببینند.

بنابراین زمان دسترسی مخاطبان به کتاب‌های هر ناشر و تازه‌های هر غرفه کوتاهتر شده است و مراجعه کنندگان می‌توانند از غرفه ناشران بیشتری بازدید کنند.

 سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: