پخش ویژه برنامه‌های زنده شبکه افق از سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

1403/02/18-16:33

«پلتفرم کتاب»،‌«به افق فلسطین» و «دوربین افق» نام ویژه‌های شبکه افق درباره سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

حمید جوادی مدیر گروه تولیدات ویژه شبکه افق درگفت‌وگو با ستاد خبری سی و پنجمین  نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره ویژه برنامه‌های شبکه افق، اشاره کرد: برنامه «پلتفرم کتاب» ویژه برنامه‌‌ای از شبکه افق است که هر روز ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۳ به مدت نیم ساعت به روی آنتن می‌رود و ارتباط زنده با نمایشگاه کتاب برقرار می‌کند. 

وی افزود: با رایزنی‌هایی که انجام داده‌ایم به احتمال زیاد ویژه برنامه دیگری با نام ارتباط زنده با برنامه «به افق فلسطین» داریم که راس ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌شود و حضور پرشور مردم در نمایشگاه کتاب را صورت زنده به تصویر می‌کشد. 

جوادی با بیان اینکه برنامه‌های ویژه شبکه افق با هدف بازتاب فعالیت‌ها و اتفاقات پشت صحنه سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران پخش می‌شود، گفت:  گروه تولیدات ویژه شبکه افق یک برنامه تولیدی دیگری به نام «دوربین افق» دارد که ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹ حال و هوای نمایشگاه کتاب را گزارش می‌دهد. 

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

به ما بپیوندید: