اخبار نمایشگاه کتاب را در نشریات روزانه نمایشگاه بخوانید

2014-05-03 16:31

«بیست و هفت» و «اردیبهشت کتاب» نشریات این دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هستند که به پوشش اخبار و گزارش‌های مرتبط با این رویداد می‌پردازند.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «اردیبهشت کتاب» نشریه روزانه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است که به انعکاس اخبار و اتفاقات این دوره نمایشگاه می‌پردازد. این نشریه خبری- تحلیلی 16 صفحه‌ای، علاوه بر اخبار روزانه، به پوشش نشست‌های خبری، جلسات نقد و بررسی کتاب، رونمایی‌ها و سخنرانی‌های برگزارشده در نمایشگاه هم می‌پردازد و از طریق گزارش‌های تحلیلی و گفت‌وگو با مسئولان و کارشناسان و پدیدآورندگان عرصه نشر، مباحث کلان نشر، نظیر اقتصاد نشر را بررسی می‌کند.

نشریه «بیست و هفت» دیگر نشریه روزانه این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است که می‌کوشد اخبار نمایشگاه را اطلاع‌رسانی کند. پدیدآورندگان این نشریه همچنین تلاش می‌کنند با زبانی ساده و همه‌فهم و گفت‌وگو با چهره‌های شاخص سینمایی یا ورزشی، مخاطبان عام را به کتاب و کتابخوانی تشویق کنند. این نشریه 2 صفحه‌ای هر روز در ایستگاه‌های مترو تهران و همچنین در نمایشگاه توزیع می‌شود.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

به ما بپیوندید: