حضور نخبگان عراقی در نمایشگاه کتاب

2014-05-08 09:21

هیات 40 نفره از نخبگان عراقی در هشتمین روز برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از این رویداد بزرگ فرهنگی بازدید کردند.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،  قائم مقام نمایشگاه کتاب در دیدار با هیات نخبگان عراقی، ضمن خوشامدگویی به آنها اظهار کرد: مکان دائمی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در حال ساخت و مصلای امام خمینی(ره) مکان موقت آن است.

«امیرمسعود شهرام‌نیا» با بیان اینکه مصلای امام خمینی(ره) قرار است به بزرگ‌ترین مسجد جهان اسلام تبدیل شود، اظهار کرد: در این فضا نمایشگاه کتاب در 130  هزار مترمربع اجرا شده است و بیش از 2400 ناشر از ایران و 300 ناشر از سایر کشورها در آن حاضر هستند.

قائم مقام بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با اشاره به عرضه 350هزار عنوان کتاب در این دوره از نمایشگاه گفت: این نمایشگاه یکی از پربازدیدکننده‌ترین نمایشگاه‌های کتاب در دنیاست و به صورت معمول بیش از 5 میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند.

وی سپس درباره بخش های مختلف بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توضیحاتی به مهمانان ارائه کرد. پس از این دیدار، هیات نخبگان عراقی از بخش‌های عمومی، عربی و بین‌الملل بازدید کردند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

Join Us: