فراخوان برای حضور ناشران کودک در نمايشگاه كتاب فرانكفورت

1393/04/28-14:41

انجمن فرهنگی ناشران كتاب كودك و نوجوان اعلام کرده که قصد دارد با همكاری موسسه نمایشگاه‏های فرهنگی كشور غرفه كودك و نوجوان ایران را در نمایشگاه امسال كتاب فرانكفورت مدیریت کند.

 انجمن فرهنگی ناشران كتاب كودك و نوجوان، در فراخوانی آمادگی خود را برای همکاری با ناشران این حوزه برای برپایی غرفه کودک ایران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت 2014 اعلام کرده است.

در این فراخوان آمده است:

با سلام و احترام
به آگاهی می‏رساند انجمن فرهنگی ناشران كتاب كودك و نوجوان قصد دارد با همكاری مؤسسه نمایشگاه‏های فرهنگی كشور غرفۀ كودك و نوجوان جمهوری اسلامی ایران را در نمایشگاه بین المللی كتاب فرانكفورت 2014 مدیریت کند.

لذا این انجمن آماده همكاری با ناشران حوزه كتاب كودك و نوجوان در زمینه های زیر است:

1-نمایش كتاب‏‌های تألیفی و با تصویرگری مناسب در غرفه (برای این منظور ناشران محترم باید یك نسخه از كتاب‌‏های خود را حداكثر تا تاریخ 10/5/93 به دفتر انجمن ارسال کنند تا كتاب‌های مناسب از میان آنها انتخاب شود)

2-ناشرانی كه در نمایشگاه بین‌المللی كتاب فرانكفورت حضور دارند، می‌توانند با هماهنگی مدیریت غرفه كودك و نوجوان جمهوری اسلامی ایران از این غرفه برای نمایش آثار خود و ملاقات با ناشران خارجی استفاده کنند. شایان ذكر است كه مترجم در داخل غرفه حضور خواهد داشت.
 

به ما بپیوندید: