مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه خبر داد:

آغاز ساخت نخستین غرفه خودساز در نمایشگاه/ جانمایی ناشران آموزشی و عمومی

1394/02/05-12:26

حسین صفری، مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: خوشبختانه از برنامه‌های نمایشگاه کتاب عقب نیستیم  و کار ساخت و ساز نخستین غرفه خودساز آغاز شده است.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، صفری با اشاره به جدول زمانبندی نمایشگاه اظهار کرد: براساس جدول زمانبندی  در بخش‌های ساخت سالن‌ها، طراحی غرفه‌ها و آمادگی نمایشگاه از برنامه جلوتر هستیم. همچنین به کمک تشکل‌های نشر، جانمایی بخش‌های مختلف انجام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر مشغول تفکیک غرفه‌ها هستیم و کار ساخت نخستین غرفه خودساز آغاز شده است. نخستین غرفه خودساز از بخش کودک بود و ناشرانی که غرفه خودساز دارند می‌توانند غرفه خود را تحویل بگیرند و کار ساخت و ساز را آغاز کنند.

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه در تشریح وضعیت کلی بیان داشت: فرآیند تحویل غرفه‌ها آغاز شده است و در قسمتی از شبستان اصلی، بخش کودک، دانشگاهی، آموزشی و بین الملل در حال تفکیک و جانمایی هستیم.

صفری در پایان گفت: از مصوبات امسال دستورالعملی برای طراحی غرفه‌های خودساز است تا غرفه‌های خودساز طراحی، ظاهر و سازماندهی مناسب‌تری داشته باشند و به زیبایی نمایشگاه بیافزایند.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: