حسین پور خبر داد:

افزایش ساعت کار قطارهای مترو در ایام نمایشگاه کتاب/ راه اندازی ایستگاه اتوبوس در محوطه مصلی امام خمینی(ره)

1394/02/05-12:29

حسین پور با بیان اینکه ارایه بهترین خدمات رفاهی به مخاطبان کتاب همواره دغدغه همه مسوولان این حوزه است، گفت: در هماهنگی که با شهرداری تهران صورت گرفته است مقرر شد تا علاوه بر افزایش تعداد قطارهای مترو، ساعت کار آن ها نیز بیشتر شود و ایستگاه اتوبوسی در محوطه مصلا برای انتقال مخاطبان کتاب ایجاد شود.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب تهران نیکنام حسین پور، مدیر کمیته رفاهی و هماهنگی نهادها و سازمان‌های همکار اظهار کرد: تاکنون مجموعه شهرداری تهران برای برگزاری نمایشگاه کتاب همکاری مناسب و خوبی با ما داشتند. در این همکاری‌ها موضوعاتی نظیر حمل و نقل بازدیدکنندگان، نظافت نمایشگاه و خدمات اولیه و اصولی مورد توجه قرار گرفته است. نظافت نمایشگاه به بخش خصوصی با حمایت شهرداری تهران سپرده شد.

وی با اشاره به اینکه خط یک متروی تهران در ایستگاه‌های بهشتی و مصلی به نمایشگاه کتاب تهران منتهی می‌شوند، ادامه داد: با توجه به محدودیت در پارکینگ اتومبیل، بهترین وسیله جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب، مترو است. بنابراین در توافقاتی که با شهرداری تهران داشتیم مقرر شد علاوه بر افزایش تعداد قطارهای مترو، ساعت کار قطارها افزایش یافته و اطلاع رسانی مرتبط با بازدید از بخش بین‌الملل در ایستگاه بهشتی و بازدید از سایر بخش ها در ایستگاه مصلی به مسافران در طی مسیر صورت گیرد.

حسین پور یادآور شد: همچنین پیشنهادهایی برای رایگان کردن گیت ایستگاه مترو حرم مطهر ویژه دانشجویان و ایجاد محل اسکان دانشجویان سایر استان‌ها در اطراف حرم مطهر در جلساتی که با مجموع شهرداری تهران داشتیم، ارایه شد. تقویت ایستگاه‌های اتوبوس اطراف مصلی و افرایش ساعت کار آنها از دیگر اقداماتی بوده که برای برپایی این دوره از نمایشگاه کتاب صورت می گیرد.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، گفت‌و‌گو با جهان» از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: