توسط موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران صورت گرفت

هرهفت روز یک نمایشگاه کتاب استانی یا خارجی برگزار شد

1394/04/06-16:29

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در سال گذشته بیش از 42 نمایشگاه  کتاب استانی در مراکز استان ها و خارج از کشور برگزار نموده است.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، این موسسه در سال 1393 بیش از 42 نمایشگاه کتاب استانی و خارجی را برگزار نموده است که از این تعداد 15 نمایشگاه در خارج از کشور، 23 نمایشگاه در مراکز استانها، برگزاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، مشارکت در برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم تهران، نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و نمایشگاه کتاب مطبوعات بوده است.

بنا بر این گزارش هر یک از نمایشگاه های کتاب استانی به مدت هفت روز برگزار شده است  که در مجموع 161 رو ز سال گذشته به برگزاری این نمایشگاه ها اختصاص داشته است. هم چنین نمایشگاه های خارج از کشور نیز بین 6 تا 12 روز به طول انجامیده است. البته این ارقام بدون احتساب روزهای آماده سازی نمایشگاه بوده است.

یادآور می شود نمایشگاه های کتاب استانی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در مراکز استانها برگزار می شود. هم چنین این موسسه به نمایندگی از نشر جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه های خارج از کشور حضور می یابد.

به ما بپیوندید: