روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران

استقبال از کتاب های ایران شناسی درنمایشگاه کتاب وین

1394/08/23-16:10

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران از استقبال بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب وین از کتاب های ایران شناسی و هنر درغرفه ایران خبرداد.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، پانزدهمین نمایشگاه کتاب اتریش از 21 تا 24 آبان ماه سال جاری در شهر وین برپاست. موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران در این دوره ازنمایشگاه در فضایی به مساحت 12 متر مربع شرکت نموده است. معرفی شهرهای ایران هم چون تهران، شیراز،کاشان،یزد، مجموعه نقاشی های استادفرشچیان و خیام 4 زبانه از جمله عنوان کتابهایی بوده که در این نمایشگاه با استقبال مواجه شده است.

هم چنین دراین نمایشگاه توسط رایزن فرهنگی ایران دراتریش قرآن به زبان آلمانی تهیه شده که به صورت رایگان دراختیار بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

به دنبال حوادث تروریستی شب گذشته پاریس، غرفه داران و بازدیدکنندگان با حضور در غرفه انستیتوفرانسه با اظهارتاسف ازاین حادثه با مسئولان این غرفه ابرازهمدردی نمودند.

دراین دوره ازنمایشگاه روزانه در4 بخش نشست های ادبی برگزارمی شود و ازدیگر بخش های نمایشگاه می توان به بخش کودک اشاره نمود که درآن برای کودکان قصه خوانی اجرا می گردد.

یکی دیگر از برنامه ها, اختصاص فضایی برای نویسندگان کتابهای آشپزی است که می توانند در این فضا به آشپزی بپردازند و نحوه پخت غذا را برای مردم توضیح دهند.

پانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب وین فردا به کار خود پایان می دهد.

به ما بپیوندید: