موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران خبرداد

تصویرگران راه یافته به نمایشگاه بلونیا موردحمایت قرارمی گیرند

1394/09/09-11:39

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران باحمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازهنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه تصویرگری بلونیاراه پیداکندحمایت می کند.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، نمایشگاه تصویرگری یکی ازبخش های جذاب نمایشگاه کتاب بلونیا است که ازسال 1976 درجوارنمایشگاه برگزارمی شود. هرساله هزاران تصویرگرازسراسرجهان ازجمله ایران آثارخود را برای این نمایشگاه ارسال می کنند. درمدت برگزاری نمایشگاه آثارانتخابی دربخش جنبی به نمایش درمی آید. این نمایشگاه به بسیاری از هنرمندان این فرصت را می دهد تا آثار خود را در سطح جهان ارایه دهند و مشتری هایی در آن سوی مرزها بیابند.

درنمایشگاه سال جاری که در بلونیا برگزارشد 2967 نفرآثار خود را به این نمایشگاه ارسال کرده بودند که 380 اثر از76 تصویرانتخاب و به نمایش درآمده بود که دربین آنها آثار3نفرازهنرمندان کشورما نیز حضورداشت.

آثارارایه شده دراین نمایشگاه دریک کاتالوگ تحت عنوان کتاب سال تصویرگری بلونیا به چاپ می رسد و با قیمتی درحدود25 یوروبه بازدیدکنندگان ارایه می شود.

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران باحمایت معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازهنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه تصویرگری بلونیاراه پیداکندحمایت می کند. این حمایت شامل پرداخت بخشی ازهزینه های سفر به نمایشگاه کتاب بلونیا خواهد بود.

نمایشگاه کتاب کودک بلونیا 13 تا 16 فرودین ماه سال آینده برگزار می‌شود. موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر کشورمان در این دوره ازنمایشگاه شرکت می کند.

 

به ما بپیوندید: