تجلیل از حبیب احمدزاده در غرفه روسیه

1395/02/15-14:30

در مراسمی با حضور رئیس اداره کل نمایشگاه‌های کتاب روسیه از جناب آقای خسروپناه و آقای حبیب احمدزاده به عنوان نویسنده تقدیر شد.

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در مراسم گشایش غرفه ملی روسیه از آقایان خسروپناه و حبیب  احمدزاده به عنوان نویسنده برتر تقدیر شد.

در این مراسم که سرگئی کایکیین رئیس اداره کل نمایشگاه‌های کتاب روسیه و جمعی از علاقمندان به کشور روسیه حضور داشتند کایگین گفت: این باعث افتخار ماست که جایزه مستند و ادبی به نویسندگان ایرانی تعلق بگیرد. جایزه «ترا اینکوگنیتا» به نویسندگان آثار هنری و مستند همچنین به پژوهش‌های علوم انسانی، طرح‌های هنری اهدا می‌‌شود.

در این مراسم سرگئی کایگین جایزه ترا اینکوگنیتا ( terra incognita) را به نماینده آقایان خسروپناه، حبیب احمدزاده اهدا کرد.

در ادامه این مراسم آقای مجتبی راشدی نماینده بنیاد مطالعات اسلامی روسیه نیز به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: بنیاد مطالعات اسلامی روسیه از سال 2008 در مسکو افتتاح شد. بنیاد مطالعات اسلامی در حوزه علوم قرآن، زن در خانواده، ادبیات داستانی کودک و شرق شناسی با همکاری انتشارات صدرا 160 عنوان کتاب به زبان روسی چاپ و منتشر کرده است.

درحاشیه این برنامه گروه موسیقی تاتار به اجرای برنامه پرداختند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

به ما بپیوندید: