درغرفه ایران درنمایشگاه کتاب دهلی نو صورت می گیرد

عرضه 160 عنوان اثرادبی معاصراز70 ناشر

1395/10/15-11:08

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی‌نو از تاریخ 18 تا 26 دی ماه برگزار می‌شود. ایران در این دوره از نمایشگاه حضور دارد و 160 عنوان اثرادبی معاصراز70 ناشربه نمایش در می آید.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، متراژ غرفه ایران در این نمایشگاه 18 مترمربع است. 340 عنوان کتاب در زمینه‌های ، هنر، ایران‌شناسی، خط و خوشنویسی، ادبیات کلاسیک، کودک و نوجوان و 160 عنوان در بخش ادبیات معاصر توسط موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به نمایش گذاشته می‌شود. معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور و کاتالوگ، دعوت از ناشران شرکت کننده در نمایشگاه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی نشر ایران در قالب نمایش کتاب، معرفی نویسندگان کودک و نوجوان در قالب کاتالوگ، معرفی کتاب‌های کودک و نوجوان آماده واگذاری حق رایت در قالب کاتالوگ از جمله فعالیت‌های غرفه ایران است.

برای معرفی بهتر صنعت نشر ایران و مراکز مرتبط بروشور «نگاهی اجمالی به صنعت نشر در ایران» به زبان انگلیسی مشتمل بر معرفی مراکز اطلاع رسانی کتاب در عرصه بین‌المللی، معرفی اتحادیه‌ها و تشکل‌های نشر و آژانس‌های ادبی نیز در غرفه موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به مخاطبان عرضه می‌گردد.

مصطفی رحماندوست نویسنده کتاب کودک و نوجوان مهمان افتخاری غرفه ایران است.

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب دهلی‌نو 18 دی ماه افتتاح می شود. موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به نمایندگی از نشر ایران دراین دوره از نمایشگاه حضور دارد.

به ما بپیوندید: