کارگاه آموزشی مشترک تصویرگران ایران و ایتالیا درتهران

1395/11/11-10:36

کارگاه آموزشی مشترک تصویرگران ایتالیا با حضورتصویرگران جوان کشورمان درسالن اجتماعات موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران(تالارزنده یادعلی عاشوری) برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، به مناسبت حضورایتالیا به عنوان مهمان ویژه سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 2 تصویرگرازاین کشوربرای برگزاری کلاس و کارگاه مشترک تصویرگری درایران حضوردارند. با همکاری انجمن تصویرگران و موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران کارگاه های آموزشی و کلاس های مشترک درمدت حضور این 2 تصویرگر با تصویرگران کشورمان درشهرهای تهران، اهوازو آبادان برگزار و با استقبال خوب تصویرگران کشورمان مواجه شد. 

عصرروزیک شنبه(10بهمن) درادامه حضور این 2 تصویرگر ایتالیایی، کارگاه آموزشی با حضورتصویرگران جوان کشورمان درمحل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران برگزارشد. دراین کارگاه آموزشی مشترک تصویرگری با موضوع بازی بین کلمات و تصویر مورد بحث قرار گرفت و تصویرگران در گروه های 2 نفره با این موضوع آثاری را به تصویر کشیدند. این کارگاه روز سه شنبه(12 بهمن) نیز ادامه پیدا می کند. به شرکت کنندگان درپایان برگزاری این کارگاه ها گواهی شرکت داده می شود.

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته انجمن تصویرگران با موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، آثارتولید شده دراین کارگاه درپنجاه و سومین دوره نمایشگاه کتاب کودک بلونیا به نمایش گذاشته می شود و یک جلد کتاب هم برای معرفی این آثار تولید خواهد شد.

به ما بپیوندید: