صفری خبر داد

رفع اشکال فضای مسقف شهر آفتاب/ اسکان دانشجویان در مهمانسرای حرم امام خمینی (ره)

1395/12/22-12:48

مدیر کمیته اجرایی سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران از بر طرف شدن ایرادهای سالن‌های مسقف در این دوره از نمایشگاه خبر داد.
به گزارش ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، حسین صفری مدیر کمیته اجرایی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره مصوبات دومین نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهر تهران با ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: در این جلسه افزایش مسیرهای دسترسی به نمایشگاه، انجام امور زیرساختی و ساخت سالن‌های جدید به منظور افزایش فضا برای حضور ناشران در دستور کار قرار گرفت. همچنین مقرر شد تا با محوریت معاونت خدمات شهری استان تهران و مدیریت شهر آفتاب سالن‌هایی برای شهر آفتاب در نظر گرفته شود.
صفری همچنین از اسکان دانشجویان در حرم مطهر امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد به مانند سال گذشته شرایط اسکان دانشجویانی که از استان‎های کشور جهت حضور در نمایشگاه کتاب تهران حضور پیدا می‌کنند، در مهمانسرای حرم مطهر امام خمینی (ره)  فراهم شود.
مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران از رفع اشکال فضای مسقف برای این دوره از نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: از دیگر مصوبات این جلسه رفع اشکال فضای مسقف بود و مقرر شد مجری طرح، ایرادهای سال گذشته را بر طرف و نسبت به رفع اشکال اقدام کند.
وی افزود: انجام امور زیرساختی اعم از برق، مخابرات، آب و... نیز از دیگر مواردی بود که در این جلسه درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد. با توجه به اینکه در ایام برگزاری نمایشگاه نیاز به بیش از چهار دستگاه کارت‌خوان در شهر آفتاب است، مقرر شد زیرساخت‌های لازم برای نصب کارتخوان‌ها انجام شود.  
بر اساس این گزارش، سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

به ما بپیوندید: