صدور بیش از هفت هزار کارت تردد برای ناشران، غرفه‌داران و اهالی رسانه

1396/02/06-15:13

مدیر کمیته حراست سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از صدور کارت تردد و پارکینگ ناشران، غرفه‌داران و اهالی رسانه در سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
 
به گزارش ستاد امور رسانه‌ای و خبری سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مهدی سهل‌آبادی گفت: تاکنون بیش از هفت هزار کارت تردد برای ناشران، غرفه‌داران و اهالی رسانه صادر شده که به زودی به مدیران کمیته‌ها جهت توزیع تحویل خواهد شد.
وی با اشاره به صدور کارت پارکینگ نیز گفت: کارت‌های پارکینگ برای مدیران کمیته‌ها، ناشران، غرفه‌داران و خبرنگاران صادر شده که به مدیران کمیته‌ها جهت توزیع تحویل می‌شود.
سهل‌آبادی با اشاره به الکترونیک شدن صدور کارت‌ها در این دوره از نمایشگاه گفت: خوشبختانه با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در این دوره از نمایشگاه تمامی مشخصات غرفه‌داران و ناشران از طریق سایت نمایشگاه دریافت شد. گردآوری این اطلاعات روند صدور کارت‌ها را تسریع کرد و در این دوره از نمایشگاه قبل از ورود ناشران، غرفه‌داران و اهالی رسانه کارت‌های تردد آماده شده است.
بر اساس این گزارش، سی‎اُمین نمایشگاه کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

به ما بپیوندید: