«مرجان صادقی» نویسنده اعلام کرد

همزمانی نمایشگاه حضوری و مجازی فرصت خوبی برای مردم فراهم کرد

2022-05-21 14:06

صادقی: همزمانی این دو بخش مجازی و حضوری نمایشگاه، خیلی بهتر از آن است که فقط یک حالت مجازی صرف یا حضوری صرف را داشته باشیم و این دو در کنار هم معنا می‌یابند و مؤثر هستند.
به گزارش ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، مرجان صادقی، نویسنده، در ارتباط با برگزاری نمایشگاه حضوری کتاب پس از غیبت دوساله گفت: به نظر من استقبال از دوره حضوری پیش از کرونا کمی کاهش داشته است، به این دلیل که فضای مجازی دسترسی کافی و راحتی به مخاطبین برای خرید و مشاهده کتاب‌ها داده است. این امکان خصوصاً برای افرادی که از شهرستان به نمایشگاه می‌آیند خیلی کمک کننده بود.
نویسنده کتاب‌های هاسمیک، بداهه در لامینور و مردن به روایت مرداد، در ارتباط با همزمانی برگزاری نمایشگاه حضوری و مجازی گفت: دسترسی مجازی امکان مناسبی برای مردم ایجاد کرده که بتوانند خرید خود را با تخفیف نمایشگاه انجام دهند و در مدت زمان کوتاهی، کتاب خود را دریافت کنند. همزمانی این دو بخش مجازی و حضوری نمایشگاه، خیلی بهتر از آن است که فقط یک حالت مجازی صرف یا حضوری صرف را داشته باشیم و این دو در کنار هم معنا می‌یابند و مؤثر هستند.
این نویسنده در خصوص اولویت خرید از نمایشگاه گفت: غرفه‌های دارای کتاب‌های با مضمون ادبیات داستانی همیشه برای من در اولویت بودند و هر ناشری که کتاب خوبی اعم از تألیف یا ترجمه برای ارائه دارند برای خرید بسیار مناسب هستند.
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

Join Us: