"ایران اهدا" در نمایشگاه کتاب کارت اهدای عضو صادر میکند

1389/02/16-08:30

واحد فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان مسیح دانشوری برای پنجمین سال متوالی در نمایشگاه کتاب تهران اقدام به صدور کارت پیوند اعضا میکند.

به گزارش ستاد خبری بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، واحد "ایران اهدا" که فعالیت‌هایی برای دریافت اعضای پیوندی از بیماران مرگ مغزی در سطح کشور انجام میدهد، امسال نیز با حضور در نمایشگاه کتاب تهران برای ثبت نام از علاقهمندان و داوطلبان، غرفهای را در شبستان مصلای امام خمینی (ره) بر پا کرده است.
به گفته مسوولان این غرفه در سالهای گذشته برای بسیاری از هنرمندان، نویسندگان، شاعران، ناشران، مسوولان دولتی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حتی مسوولان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در روزهای برگزاری نمایشگاه کارت اهدا عضو صادر شده است.
اطلاع رسانی و ارائه توضیح در مورد فعالیتهای ایران اهدا، صدور کارت به شیوه حضوری و الکترونیکی، ارائه کد ثبت نام به داوطلبان و اطلاع‌رسانی درباره برگزاری " جشن نفس" که هر ساله با حضور خانوادههایی که بستگانشان پس از مرگ مغزی اعضای خود را اهدا کردهاند، از اهم فعالیتهای غرفه این واحد در روزهای برگزاری بیست و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

به ما بپیوندید: