کارگاه تصویرگری «شخصیت‌پردازی هندسی» با حضور فیلیپ جوردانو

1396/09/14-10:58

با همکاری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران و انجمن تصویرگران ایران، کارگاه تصویرگری «شخصیت‌پردازی هندسی» و چهارمین دوره مسابقه و کارگاه خلق کتاب تصویری  با حضور فیلیپ جوردانو، تصویرگر ایتالیایی برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، این کارگاه با حضور بیست نفر از تصویرگران ایرانی با هدف آشنا شدن با گونه‌ای از تصویرگری کتاب‌های تصویری بر اساس شیوه شخصی تصویرگر، در محل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی در روزهای پنج شنبه و جمعه (17-16 آذرماه) برگزار می‌شود.
فیلیپ جوردانو، زاده ایتالیا و مقیم ژاپن، از تصویرگران برجسته کتاب، نشریات، انیمیشن و اسباب‌بازی است که شهرت جهانی دارد و کتاب‌های او به زبان‌های مختلف و توسط ناشران گوناگون در سراسر جهان منتشرشده است. در سال‌های گذشته او برنده جوایز متعددی درزمینهٔ تصویرگری شده است که از آن جمله می‌توان به مدال نقره انجمن تصویرگران آمریکا (2014)، جایزه بین‌المللی تصویرگری نمایشگاه کتاب بلونیای ایتالیا (2010)، جایزه نمایشگاه تصویرگری ایلوستراره پرتغال(2009)، فیگور فیوچر فرانسه (2008) اشاره کرد.
از دیگر برنامه‌های جوردانودرمدت حضور در ایران، برگزاری کارگاه مشترک با تصویرگران گیلانی دربخش جنبی سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان، سخنرانی دردانشگاه های گیلان و دانشگاه هنر تهران است. همچنین اولین جلسه ازچهارمین دوره  کارگاه خلق کتاب تصویری در روزهای پنج شنبه(16 آذرماه) از ساعت 14:30 تا 18:30 و جمعه (17آذرماه) از ساعت 13 تا 16 درمحل سالن اجتماعات موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران(تالار زنده یاد علی عاشوری) با حضور تصویرگرانی که از طریق فراخوان عمومی انتخاب شده وبا حضور ایشان برگزار می شود.

به ما بپیوندید: