اسماعیلی‌راد خبر داد

11 اسفندماه؛ آغاز ثبت‌نام همزمان ناشران داخلی و خارجی

1397/12/09-14:36

معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام همزمان ناشران داخلی و خارجی برای حضور در این رویداد فرهنگی خبر داد.

 به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مهدی اسماعیلی‌راد؛ معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره زمان ثبت‌‌نام گفت: ثبت‌‌نام ناشران از ساعت 10صبح روز شنبه(11 اسفندماه) آغاز می‌شود.

 وی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت www.tibf.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. بر اساس آیین‌نامه نمایشگاه ناشران داخلی باید 40 عنوان و ناشران کودک و نوجوان 45 عنوان کتاب در چهارسال اخیر منتشر کرده باشند.

 معاون اجرایی نمایشگاه تصریح کرد: ثبت نام ناشران داخلی بر اساس روال گذشته بر عهده تشکل‌های نشر است. از این رو اتحاديه شركت‌هاي تعاوني ناشران آشنا، انجمن فرهنگي ناشران دانشگاهي، انجمن فرهنگي ناشران آموزشي و انجمن فرهنگي ناشران كودك و نوجوان در بخش‌‌های ناشران عمومی، دانشگاهی، آموزشی و کودک و نوجوان مشارکت دارند.

 بر اساس این گزارش، شیوه نامه ثبت‌نام و شماره تماس انجمن‌های نشر در سایت ثبت نام قرار گرفته است و مراجعان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ تلفن‌های عنوان شده در سایت تماس حاصل نمایند. 

 سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 الی 14 اردیبهشت ماه 1398 برگزار خواهد شد. 

به ما بپیوندید: