دهقانکار خبر داد

تخفیف 50 درصدی برای کتاب‌های مرجع پزشکی در نمایشگاه کتاب تهران

1397/12/27-12:01

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از توافق صورت گرفته میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ارایه تخفیف 50 درصدی برای خرید کتاب‌های مرجع پزشکی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
 
به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ایوب دهقانکار با اشاره به برنامه های مورد نظر برای حمایت از اقتصاد نشر و نیز زمینه سازی برای در دسترس قرار دادن منابع علمی بروز برای مراکز پژوهشی گفت: جلسه‌ای با حضور رئیس مرکز توسعه و هماهنگی اطلاعات و انتشارات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار و در این جلسه مقرر شد تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تا سقف 25 درصد نسبت به آورده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای خرید کتاب‌های علمی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشارکت کند.
 
سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران همچنین از توافق صورت گرفته میان مدیر کمیته ناشران خارجی نمایشگاه کتاب تهران و مدیرعامل انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان خبر داد و گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته ناشران نیز مبلغ 25 درصد تخفیف به کتاب‌های پزشکی ارایه خواهند داد.
 
وی تصریح کرد: با این ساز و کار کتاب‌های مرجع پزشکی در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با تخفیف 50 درصد در دسترس مراکز علمی و پژوهشی قرار خواهد گرفت.
 
دهقانکار همچنین ابراز امیدواری کرد: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت آموزش و پرورش و همچنین معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در تلاش هستیم تا تسهیلات بیشتری برای دانشجویان و نخبگان علمی فراهم کنیم تا با تخفیف بیشتری در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران کتاب خریداری کنند.
 
سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 4 تا 14 اردیبهشت 1398 در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد. 
 

به ما بپیوندید: