برگزاری کنفرانس خبری جایزۀ فلسطین در نمایشگاه کتاب تهران

1398/02/05-18:21

رونمایی از کتاب «کوفه» به قلم دکتر رجبی دوانی و جشن فروش یک‌میلیون‌وصدهزارتایی کتاب «سلام بر ابراهیم 1»، از جمله برنامه‌های مهم روز سوم غرفۀ مجمع ناشران انقلاب اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.
جمعه ششم اردیبهشت، مجمع ناشران انقلاب اسلامی در سومین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با برگزاری پنج برنامۀ معرفی کتاب و نشست تخصصی به استقبال مهمانان خود خواهد رفت.
نشست تخصصی «افول ارزش‌های ایرانی‌اسلامی در ادبیات داستانی» با حضور دکتر سیدمجید طباطبایی، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در ساعت ۱۰ الی ۱۱:۳۰ برگزار خواهد شد.
رونمایی از کتاب «کوفه» دومین برنامۀ مجمع ناشران انقلاب اسلامی است که در ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳ با حضور حجت‌الاسلام حامد کاشانی و نویسندۀ این کتاب، دکتر رجبی دوانی برگزار خواهد شد. نشر دانشگاه امام حسین(ع) ناشر این کتاب است.
مظفر سالاری، نویسندۀ رمان‌های پرفروش «رؤیای نیمه‌شب» و «دعبل و زلفا»، مهمان بعدی این غرفه است. در این برنامه از کتاب «شب صورتی»، آخرین اثر مظفر سالاری رونمایی خواهد شد. نشر معارف، ناشر این کتاب است.
در ساعت ۱۶ الی ۱۷ جشن یک‌میلیون‌وصدتایی‌شدن کتاب «سلام بر ابراهیم ۱» با حضور ناشر این کتاب برگزار خواهد شد. همچنین نویسندۀ این کتاب برای اولین بار در یک نشست عمومی حضور خواهد داشت.
در پایان نیز کنفرانس خبری جایزۀ فلسطین با حضور مهمانان خارجی از جمله طراد حماد، دکتر ثائر زین‌الدین، صلاح زواوی، نضال الصالح، بدیع الصقور، سیدصادق الشرفی و صابر کربلایی در ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد.
سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. 
 

به ما بپیوندید: