نمایشگاه کتاب، مجالی برای عرضه‌ی تولیدات سازمان تبلیغات اسلامی

1398/02/11-17:09

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه‌ی علمیه‌ی قم گفت: نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دلیل گستردگی، میدانی برای عرضه‌ی محصولات تولیدی سازمان تبلیغات اسلامی قم است.
به گزارش ستاد خبری سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، احمد واعظی در حاشیه‌ی دیدار از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفتگو با محسن جوادی رئیس سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب، فرصت مناسبی است تا ما محصولات تولیدی خود را در دفتر تبلیغات چه در عرصه‌ی کارهای آکادمیک و چه در عرصه‌ی آثار فرهنگی و عمومی و حتی آثار تولید شده به زبان عربی به دیگران عرضه کنیم.
وی با اشاره به انتشار کتاب‌های متعدد در انتشارات سازمان تبلیغات اسلامی قم اظهار کرد: این سازمان با وجود دارا بودن 24 عامل خرید در غرفه‌‌های متعدد نمایشگاه، از فرصت عرضه‌ی کتاب‌های تولید شده و فروش آنها به بهترین نحو استفاده می‌‌کند.
واعظی در ادامه با بیان اینکه حوزه‌ی علمیه‌ی قم یک نهاد چندوجهی است که هم در زمینه‌ی تبلیغات دینی، هم اعزام مبلغ، هم تحصیلات آکادمیک از جمله دانشگاه باقرالعلوم و آموزشی فعالیت دارد، تصریح کرد: یکی دیگر از اقدامات مورد توجه سازمان تبلیغات اسلامی قم، انجام پژوهش‌‌های علمی و فرهنگی توسط پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است.
وی اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی قم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران چهار غرفه دارد که شامل غرفه ی بوستان کتاب، کودک و نوجوان و آثار عربی می‌‌شود.
وی افزود: در حال حاضر 400 پروژه در این سازمان در دست انجام است و به جرات می‌‌توانم بگویم این انتشارات یکی از معتبرترین انتشارات کشور است.
واعظی در پایان بیان کرد: از سال گذشته تاکنون قریب به چهارصد عنوان کتاب که 222 مورد مربوط به چاپ اول بوده است در این پژوهشگاه و انتشارات به چاپ رسیده است.
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: