فعالیت 24ساعته‌ی رادیو کتاب

نمایشگاه، فرصتی برای سوختگیری رادیو کتاب

1398/02/11-17:11

معاونت صدای رسانه‌ی ملی صبح جهارشنبه (11 اردیبهشت ماه) در دیدار با قادر آشنا، قائم‌مقام سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از فعالیت 24 ساعته‌ی رادیو کتاب خبر داد.
به گزارش ستاد خبری سی‌ودومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، حمید شاه‌آبادی با تاکید بر اینکه رادیو کتاب بیست و چهارساعته در ایام نمایشگاه فعالیت دارد، افزود: برنامه‌‌های محتوایی تولید شده توسط این شبکه‌ی رادیویی، مرزبندی خاصی ندارد و به تناسب شرایط در رابطه با نمایشگاه کتاب و هم در رابطه با معرفی کتاب‌‌ها فعالیت می‌‌کند.
وی گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا رادیو از این بازه‌ی زمانی نهایت استفاده را کند و به نوعی فرصت سوخت‌گیری برای رادیو کتاب است تا در طول سال بتواند از دستاوردهای این نمایشگاه به منظور تولید محتوا استفاده کند.
شاه‌آبادی با اشاره به اینکه مطالب تولیدی در رادیو، بیشتر متن‌محور هستند، گفت: مخاطبان رادیو انتظار دارند ما نیز با تحول فضای اجتماعی بتوانیم بازخورد نمایشگاه کتاب را عرضه کنیم. مردم علاقه‌مندند تا اتفاقات روی داده در نمایشگاه را براحتی و در کمترین زمان به دست بیاورند و رادیو در این زمینه تلاش خود را انجام می‌‌دهد.
معاون صدای رسانه‌ی ملی همچنین از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به عنوان بالاترین سرمایه‌ی فرهنگی کشور یاد کرد و افزود: نمایشگاه کتاب با برگزاری سی‌ودومین دوره‌ی خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای بین مردم و مسئولان باز کند و این رخداد اهمیت بسیاری در ارتقای فرهنگی کشور دارد.
شاه‌آبادی در پایان گفت: این مردم هستند که باید قضاوت کنند شبکه‌ی رادیو کتاب توانسته است آنچنان که باید و شاید در پوشش خبری نمایشگاه کتاب و اطلاع‌رسانی در حوزه‌ی کتاب و کتابخوانی فعالیت کند یا نه.
 
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: