حضور دویست ناشر استان قم در نمایشگاه

1398/02/13-11:39

استاندار قم گفت: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بالغ بر دویست ناشر از قم شرکت کرده‌اند و این امر مایه‌ی افتخار و فخر استان قم است.
به گزارش ستاد خبری سی‌و‌دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، استاندار قم در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در دیدار با محسن جوادی؛ رئیس سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن قدردانی از زحمات برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب گفت: این نمایشگاه فضایی به وجود آورده است که در آن عموم مردم و بخصوص دانشجویان، طلاب و جوانان می‌‌توانند با یکدیگر به تبادل علم و اطلاعات بپردازند.
بهرام سرمست با بیان اینکه غرفه‌‌های دینی، حضور پررنگی در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران داشتند، گفت: ناشران قم بعد از تهران در جایگاه دوم قرار دارند و بخصوص در باب تالیف کتب دینی و مذهبی، حضور این ناشران بسیار جالب توجه است.
استاندار قم اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بالغ بر دویست ناشر از قم شرکت کرده‌اند و این امر مایه‌ی افتخار و فخر استان قم و ناشران این استان است.
وی وجود مراجع عظام را یکی از دلایل رونق نشر در این استان دانست و گفت: وفور ناشران و نشر کتب دینی و مذهبی به لطف این بزرگان در قم است.
سرمست در پایان گفت: استان قم به دلیل تالیف کتب موفق دینی، مذهبی و معرفتی نه تنها در کشور از جایگاه والایی برخوردار است بلکه سهم بزرگی در ترویج فرهنگ دینی در جهان تشیع دارد.
سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.
 

به ما بپیوندید: