امکانات رفاهی در سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران

1398/02/13-16:53

مدیر بخش رفاهی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره امکانات رفاهی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران توضیح داد.
به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، وحید کریمی مدیر بخش رفاهی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره امکانات رفاهی در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری منطقه 7 مبلمان شهری در نمایشگاه کتاب تهران مستقر شد.
وی ادامه داد: همچنین به منظور ترویج فرهنگ قرار دادن فیلترهای سیگار در سطل‌های زباله، محفظه خاصی برای جمع‌آوری فیلترهای سیگار در مقابل شبستان قرار داده شد تا این فرهنگ سازی صورت گیرد. متاسفانه بسیاری از افراد سیگاری فیلترهای سیگار خود را در خیابان پرتاب می‌کنند که به آلودگی‌های زیست محیطی منجر می‌شود.
وی با اشاره به استقرار کانکس‌های مادر و کودک در نمایشگاه کتاب تهران گفت: همچنین برای رفاه حال مادران شیرده دو کانکس مادر و کودک در مقابل بخش کودک و نوجوان مستقر شد. همچنین چهار جایگاه امانات در صحن اصلی، روبه روی شبستان، روبه روی سالن دانشگاهی و پشت بام شبستان قرار داده شدند تا بازدیدکنندگان با طیب خاطر در سالن‌ها به بازدید بپردازند.
وحید کریمی درباره امکانات رفاهی برای معلولان و جانبازان در نمایشگاه کتاب تهران گفت: ون ویژه حمل و نقل معلولان و جانبازارن در شماره یک مصلی مستقر شده است. همچنین در مقابل در 12 ایستگاه جانبازان و معلولان است که ویلچر در دسترس معلولان و ناتوانان قرار می‌دهد.
سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب  تهران با شعار «خواندن، توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: