دستورالعمل ضوابط خروج کالا و ملزومات غرفه‌داران سی‌ودومین نمایشگاه کتاب تهران

1398/02/13-19:07

ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست‌اندرکاران، مدیران و متصدیان محترم غرفه‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه، دستورالعمل خروج کالا و ملزومات غرفه‌داران به شرح ذیل اعلام می‌شود:
۱. خروج کالا و ملزومات تمامی بخش‌های نمایشگاهی از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۹۸/۰۲/۱۵ امکان‌پذیر است.

۲. غرفه‌های مربوط به بخش تبلیغات و بازرگانی (اغذیه، تبلیغاتی و...) که در محوطه مستقرند، با تکمیل فرم خروج کالا و اخذ مُهر و امضاء مجاز کارگروه تبلیغات و بازرگانی یا نماینده مورد تأیید آن کارگروه و سپس کمیته حراست باید از ساعت ۲۱ روز شنبه ۹۸/۰۲/۱۴ نسبت به خروج کالا و ملزومات اقدام نمایند و ستاد برگزاری پس‌ازآن نسبت به جمع‌آوری سازه‌های غرفه اقدام خواهد نمود.

۳. به‌منظور کنترل و روان‌سازی ترافیک داخلی محوطه نمایشگاهی در روز یکشنبه ۹۸/۰۲/۱۵ مسیر حرکت خودروهای باری به‌قرار زیر است:

۳-۱. غرفه‌داران بخش سازمان‌ها و نهادها و رسانه‌های دیجیتال صرفاً می‌توانند از درب ۲۱ بزرگراه رسالت وارد و نسبت به بارگیری اقدام نمایند و از همان درب خارج شوند.

۳-۲. خودروهای باری بخش ناشران آموزشی و خارجی می‌توانند از درب پارکینگ شماره یک (شهید بهشتی) وارد محوطه شده و به‌نوبت از مسیر تعیین‌شده (بلوار اصلی، پشت گمرک، زیرگذر صحن اصلی) وارد صحن شده و نسبت به بارگیری اقدام نمایند، سپس از درب ۲۵ پاکستان خارج شوند.

۳-۳. خودروهای باری بخش ناشران دانشگاهی می‌توانند از درب شماره ۷ و ۸ و همچنین درب شماره ۳ جنب مترو شهید بهشتی وارد شوند و پس از بارگیری از همان درب‌ها خارج شوند.

۳-۴. خودروهای باری بخش ناشران کودک و نوجوان از درب پارکینگ شماره یک (شهید بهشتی) وارد پارکینگ شده و به‌نوبت از مسیر تعیین‌شده (بلوار اصلی) نسبت به بارگیری اقدام نمایند.
۳-۵. خودروهای باری ناشران عمومی و بین‌الملل (تمامی غرفه‌های داخل شبستان) صرفاً از درب یک و پارکینگ شماره ۱۵ (قنبرزاده) وارد پارکینگ شده و به‌نوبت از مسیر تعیین‌شده (راه‌بند درب ۱۲- بلوار اصلی- زنجیره جلوی شبستان) جلوی درب‌های شبستان و یا از مسیر صحن اصلی هدایت و پس از بارگیری برای خروج صرفاً از رمپ روبروی درب ۵۷ شبستان (مقابل صحن اصلی) جنب ستاد اجرایی به سمت درب ۲۵ پاکستان هدایت خواهند شد.

۴. به‌هیچ‌عنوان خودروهای سواری ناشران و غرفه‌داران محترم در روز خروج کالا اجازه ورود به محوطه را نخواهند داشت و صرفاً باید به پارکینگ‌های ۲۱ (بزرگراه رسالت) و ۱۵ (خیابان قنبرزاده) مراجعه نمایند و هرگونه بار توسط چرخ‌دستی به پارکینگ‌ها و سپس خودروی سواری منتقل گردد. نزدیک‌ترین پارکینگ به بخش نمایشگاهی، پارکینگ ۱۵ بوده و توصیه می‌گردد.

۵. ازآنجاکه ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۹۸/۰۲/۱۵ برای خروج کالا و ملزومات تعیین‌شده است؛ مدیران، ناشران، غرفه‌داران و تمامی دست اندرکاران محترم موظف‌اند رأس ساعت تعیین‌شده در محل غرفه خود حضور یابند و نسبت به جمع‌آوری و خروج کالا اقدام نمایند. بدیهی است ستاد برگزاری و حراست نمایشگاه هیچ تعهدی در خصوص خسارت احتمالی وارده سرقت و ... نخواهند داشت و مسئولیت آن بر عهده مدیر و متصدیان غرفه، خواهد بود.

۶. به‌منظور تکریم از ناشران و غرفه‌داران محترم در محل مدیریت هر بخش نماینده‌ای از کمیته حراست برای درج مُهر کمیته حراست و نماینده آسان‌پرداخت به‌صورت تمام‌وقت مستقر خواهند بود و نیازی به مراجعه این عزیزان به کمیته حراست نیست.

۷. ناشران و غرفه‌داران محترم به‌منظور دریافت برگ خروج کالا می‌توانند فرم مربوط را از مدیریت بخش دریافت نمایند.

به ما بپیوندید: