دهقانکار خبر داد

آغاز برنامه‌ریزی برای نمایشگاه کتاب 33/ تشکیل کارگروه آسیب‌شناسی

1398/02/14-12:34

سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز برنامه‌ریزی برای نمایشگاه کتاب 33 پس از پایان نمایشگاه کتاب 32 خبر داد.
به گزارش ستاد خبری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ایوب دهقانکار با اشاره به برگزاری ششمین جلسه شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب تهران گفت: این جلسه روز شنبه(14 اردیبهشت) با حضور اعضا در سالن جلسات مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد.
سخنگوی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: در این جلسه قائم مقام نمایشگاه کتاب و معاون اجرایی نمایشگاه گزارشی از فعالیت‎های و اقدامات ارایه کردند. پس از آن نیز اعضا به بحث و تبادل نظر در باره نقاط ضعف و قوت نمایشگاه کتاب تهران پرداختند.
دهقانکار تصریح کرد: در این جلسه اعضا شورا به اتفاق آرا تاکید کردند که برنامه‌ریزی برای برگزاری نمایشگاه کتاب 33 با توجه به تقارن آن با ایام ماه مبارک رمضان، پس از پایان نمایشگاه کتاب 32 آغاز شود تا بررسی‌ها و اقدامات مقتضی صوت گیرد.
سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه کتاب تهران از تشکیل کارگروه آسیب‌شناسی نمایشگاه کتاب خبر داد و گفت: دکتر محسن جوادی نیز در این جلسه اعلام کرد که به زودی کارگروه آسیب‌شناسی نمایشگاه کتاب تهران ایجاد خواهد شد. همچنین دکتر جوادی ابراز امیدواری کرد با شروع  فعالیت‌های اجرایی نمایشگاه کتاب 33 با فاصله کمی پس از پایان نمایشگاه کتاب 32، برای رفع نواقص موجود اقدام شود و شاهد برگزاری نمایشگاهی با کیفیت در سال آینده باشیم.
سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب  تهران با شعار «خواندن، توانستن است» از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: