پس از 4 روز از آغاز ثبت‎نام انجام شد

ثبت‏‌نام یک هزار و 51 ناشر برای حضور در نمایشگاه کتاب تهران

1398/11/12-10:46

مدیر کمیته ناشران داخلی از ثبت‎نام یک هزار و 51 ناشر برای حضور در سی و سومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش ستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سیدرفیع احمد جواهری درباره تعداد ناشران ثبت‎نام کننده برای حضور در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران گفت: تا ساعت 24 روز جمعه یازدهم بهمن ماه یک‌هزار و 51 ناشر ثبت‏نام خود را در سایت نمایشگاه کتاب تهران انجام داده‌اند.

وی درباره تفکیک ناشران ثبت‎نامی نیز عنوان کرد: 127 ناشر کودک و نوجوان، 725 ناشر عمومی، 158 ناشر دانشگاهی و 41 ناشر آموزشی تاکنون ثبت‎نام خود را انجام داده‎اند.

بر اساس این گزارش و بر اساس اعلام دبیرخانه بر اساس تفکیک استانی تعداد 762 ناشر از تهران و 289 ناشر از استان‎ها و 984 ناشر خصوصی و 66 ناشر دولتی برای حضور در این دوره از نمایشگاه ثبت‎نام کرده‏اند.

ناشران متقاضی تا تاریخ 14 بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت‎نام به سایت www.tibf.ir مراجعه ونسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین دبیرخانه کمیته ناشران داخلی، مستقر در طبقه منهای یک اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران، از ساعت ۹ الی ۱۶ با شماره تلفن ۶۶۱۷۶۳۶۸ پاسخگوی ناشران خواهد بود.

همچنین ناشران می‎توانند به صورت غیرحضوری با آدرس ایمیل ‏nasheran@tibf.ir مکاتبه کنند.

سی و سومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «کتاب یعنی زندگی» از ۲۶ فروردین تا ۵ اردیبهشت سال ۹۹ در مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.  

به ما بپیوندید: