پیاو وزیر جهاد کشاورزی به «هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی»؛

انتقال دانش و تجربه کشاورزی با کتاب

1399/08/27-15:33

وزیر جهاد کشاورزی در پیامی به «هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی»، کتاب را در انتقال با سرعت دانش و تجربه افراد مجرب در بخش کشاورزی پر اهمیت دانست.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، متن پیام دکتر کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی به «دومین دوره هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی» که همزمان با  بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است، به شرح زیر است:

«اهمیت کتاب و کتابخوانی بر هیچکس پوشیده نیست، می‌توان گفت کتاب جزئی از اجزای اصلی همه خانواده‌ ها است و همه خانواده‌ ها و همه افراد با کتاب مانوس هستند؛ در بخش کشاورزی هم کتاب بسیار مهم است، چون بخش قابل ملاحظه ‌ای از اطلاعات و دانش هنوز به خوبی احصا نشده است. بنابراین کتاب از اهمیت زیادی برخوردار است و می‌توان دانش و تجربه افراد مجرب در بخش کشاورزی را با سرعت زیاد در قالب کتاب تهیه کرده و چاپ کنیم که می ‌تواند تحول عظیمی را در بخش کشاورزی رقم بزند.»

لازم به ذکر است، مراسم معرفی برگزیدگان دومین دوره هفته ملی کتاب کشاورزی و منابع طبیعی همزمان با چهارمین روز از بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، امروز (سه شنبه ۲۷ آبان ماه) برگزار شد.

بیست‌وهشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «دانایی؛ مانایی» از ۲۴ آبان آغاز و تا ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹ ادامه دارد

به ما بپیوندید: