«نرگس شفاف» در حاشیه نمایشگاه کتاب؛

فاصله بین مخاطب و نمایشگاه شکسته شد

1401/02/31-11:33

شفاف: «حضوری شدن مجدد نمایشگاه، نکته خوبی است ‌و به دلیل دوسال تاخیر، فاصله بین مخاطب و نمایشگاه شکسته می‌شود.»

به گزارش ستاد خبری سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب، نرگس شفاف، مترجم کتاب‌های روانشناسی بیماری‌های همه گیر و روانشناسی اینترنت، در ارتباط با برگزاری نمایشگاه حضوری کتاب پس از غیبت دوساله گفت: بعد از دوسال، حضوری شدن نمایشگاه حس خیلی خوبی به اهالی کتاب می‌دهد و حتماً با استقبال خوبی مواجه می‌شویم. پیش‌‌بینی می‌کنم، فروش امسال به دلیل دوسال تاخیر، خیلی بیشتر باشد، چراکه فاصله بین مخاطب و نمایشگاه شکسته می‌شود.
شفاف در ارتباط با همزمانی برگزاری نمایشگاه حضوری و مجازی گفت: حضوری شدن مجدد نمایشگاه، نکته خوبی است به این منظور که ممکن است تعدادی از ناشرین به دلایل مختلف مثل آمادگی کافی نداشتن در نمایشگاه حاضر نشوند، به همین ترتیب مخاطبان می‌توانند با مراجعه به وبسایت خرید خود را انجام دهند. 
وی در خصوص اولویت خرید از نمایشگاه گفت: اولویت خرید برای من با توجه به حرفه و رشته تحصیلی‌ام، کتاب‌های روانشناسی و جامع‌شناسی است.
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: