دو کتاب کودکانه درباره شهید ابراهیم هادی در نمایشگاه کتاب

1401/02/31-13:16

«مهمان خدا» و «داداش ابراهیم» دو کتاب انتشار یافته برای رده سنی کودک و نوجوان است که به زندگی شهید ابراهیم هادی می پردازد و در سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران ارائه شده است.
به گزارش ستاد خبری سی‌‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، بعد از استقبال از کتاب شهید ابراهیم هادی، برخی از ناشران اقدام به تولید و انتشار کتاب زندگینامه و خاطرات این شهید برای رده سنی کودک و نوجوان کردند. کتاب‌های مذکور در حال حاضر در نمایشگاه کتاب عرضه شده است و در دسترس عموم علاقمندان است. 
کتاب «مهمان خدا» به همت گروه فرهنگی شهید ابراهیم هادی منتشر شده و تلاش دارد تا گوشه‌هایی از سلوک معنوی این شهید را با استفاده از زبان داستان برای مخاطب کودک بیان کند، مهمان خدا از 17 داستان تشکیل شده است که در هر کدام، موضوعی خاص مطرح می‌شود. احترام به مادر، محبت به حیوانات، مهمان خدا و ... از جمله عناوین داستان‌های این مجموعه است.
کتاب دیگر «داداش ابراهیم» نام دارد که توسط انتشارات کتابک منتشر شده و تا کنون به چاپ هفتم رسیده است. کتاب به قلم محمدعلی جابری به رشته تحریر درآمده و با ذکر روایات و داستان‌های مفید از زندگی شهید هادی و جمع‌بندی و نتیجه‌گیری‌های درست اخلاقی در پایان هر روایت، به ارزش محتوای داستان‌های کتاب افزوده است هم تصویرگری کتاب به عهده میکائیل براتی بوده است.
سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی(ره) و مجازی در سامانه ketab.ir  برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: