مدیر کمیته اطلاع‌رسانی عنوان کرد:

ارایه صرفا یک نرم‌افزار موبایل برای اطلاع‌رسانی در نمایشگاه کتاب تهران

1394/01/31-15:27

محمد حسین متولی، مدیر کمیته اطلاع‌رسانی گفت: در سال‌های گذشته چندین نرم‌افزار برای نمایشگاه کتاب تهران ارایه شده است که امسال تنها یک نرم افزار مورد تایید است و ما در ارتباط با سایر نرم افزارها هیچ مسئولیتی را قبول نمی‌کنیم.

به گزارش ستاد خبری بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مدیر کمیته اطلاع‌رسانی در توضیح نرم افزار اطلاع‌رسانی نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: امسال بر خلاف سال‌های گذشته نرم‌افزاری که برای اطلاع‌رسانی نمایشگاه ارائه می‌شود انحصاری است و در اختیار یک شرکت است. همچنین مجری نمایشگاه و کمیته اطلاع‌رسانی از قرار دادن هرگونه نرم‌افزار دیگری ممانعت می‌کنند تا اطلاعات از یک منبع و با کیفیت بهتری به بازدیدکنندگان عرضه شود. 

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل این کار حفظ اطلاعات است تا برخی افراد نتوانند سوء استفاده کنند. طرف قرارداد ما برای این نرم افزار شرکت «پنجره دهم» است. در این دوره از نمایشگاه با هماهنگی‌های انجام شده، اطلاعات ناشران به هیچ گروه دیگری ارایه نخواهد شد و تنها  از طریق کمیته اطلاع رسانی در اختیار شرکت طرف قرارداد قرار می‌گیرد.

متولی در تشریح امکانات این نرم‌افزار اظهار کرد: این نرم افزار قابلیت جستجو کتاب، ناشر و نویسنده را دارد. همچنین این نرم افزار قابلیت نمایش محل غرفه در نمایشگاه را نیز دارد. در ضمن یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار استفاده آفلاین از آن است.  

وی افزود: به بازدیدکنندگان توصیه می‌کنم که تنها نرم افزار رسمی نمایشگاه را استفاده کنند زیرا مسئولیت استفاده از سایر نرم‌افزارها برعهده خود فرد است و ما هیچ کدام از این نرم‌افزارها را تایید نمی‌کنیم.

مدیر کمیته اطلاع‌رسانی در پایان بیان داشت: علاقه‌مندان در روزهای آینده می‌توانند این نرم افزار را از روی سایت نمایشگاه یا سایت‌های معتبر نرم افزار موبایل مانند کافه بازار دریافت کنند. همچنین این نرم‌افزار در روزهای برگزاری نمایشگاه از مکان‌های مشخص شده در مصلی برای بازدیدکنندگان قابل دریافت است.

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 16 تا 26 اردیبهشت ماه 1394 در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: