معرفی طرح های «کمک هزینه حمایت از ترجمه آثار ایرانی» در نمایشگاه کتاب تهران

1395/02/13-19:49

برنامه های سالن بازار جهانی کتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اعلام شد.

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مجموعه ای متشکل از نهادها، ناشران، آژانس‌های ادبی داخلی و خارجی فعال در حوزه خرید و فروش کپی رایت حضور دارند و در فضایی به مساحت معادل 105 متر مربع به معرفی دستاوردها و فعالیت های خود می پردازند.

همچنین در سالن بازار جهانی کتاب، طرح گرنت (کمک هزینه) حمایت از ترجمه و انتشار کتاب ایرانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و طرح گرنت (کمک هزینه) ترجمه TOPوابسته به سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به ناشران و اهالی فرهنگ معرفی می شود. این طرح های گرنت(کمک هزینه) به منظور حمایت از ترجمه آثار فاخر ایرانی به زبان های مختلف جهان طراحی شده اند و در سالن بازار جهانی کتاب بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران معرفی خواهند شد.

بر اساس این گزارش، در این سالن نمایشگاهی از کتاب های منتخبی که رایت آن ها به فروش رفته است و یا رایت آن ها قابلیت فروش دارد، برپا خواهد شد. این آثار از طریق فراخوان شناسایی شده اند و در نمایشگاه کتاب تهران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می گیرد.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

به ما بپیوندید: