در سراي اهل قلم بررسي شد

فاكتور‌هاي ساختگي هولوكاست، خود بر عدم وجودش دلالت مي‌كند

2011-05-10 08:30

 نشست «هولوكاست و تجديد نظر طلبان» با حضور دكتر سروش نژاد، دكتر ناصر پور حسن و سلمان رضوي در سراي اهل قلم بيست‌و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران با بررسي موضوع هولوكاست با توجه به تحقيقات و پژوهش‌هاي تجديد نظر طلبان، برگزار شد.

به گزارش ستاد خبري سراي اهل قلم نمايشگاه كتاب تهران، دكتر سروش ‌نژاد در ابتدا به معرفي منبع اصلي و مبناي سخنراني اين نشست پرداخت و گفت: اثر «هولوكاست و تجديد نظر‌ طلبان» از سوي موسسه تحقيقات و پژوهش‌هاي سياسي- علمي ندا در سال 89 منتشر شده كه تحقيقات و پژوهش‌هاي 37 محقق و پژوهشگر از سراسر جهان در آن گنجانده شده است.

 وي ادامه داد: فاكتور‌هايي براي هولوكاست از سوي صهيونيست‌ها مشخص شده است كه عدم وجود هر يك از ‌آن‌ها سبب مي‌شود بناي ساختگي هولوكاست فرو بريزد و در كتاب مذكور با ارايه اسناد و تحقيق‌هاي معتبر به نقض يكايك اين فاكتور‌ها پرداخته مي‌شود.

سروش نژاد افزود: راه حل نهايي،برنامه‌ريزي شده و سيستماتيك، اردوگاه‌هاي كار اجباري، كوره‌هاي آدم سوزي، اتاق‌هاي گاز و كشته شدن شش ميليون يهودي، فاكتور‌هاي هولوكاست را مي‌سازند كه از ديدگاه صهيونيست، نقض كردن يا حتي قبول نداشتن هر يك از آن‌ها سبب مي‌شوند، بر اساس قانون 13 كشور جهان براي آن‌ها مجازات‌هاي مختلفي از جمله حبس و شلاق، در نظر گرفته شود.

وي ضمن بيان اين كه، «هولوكاست و تجديد نظر طلبان» فارق از موضوعات سياسي با نگاهي بي‌طرفانه و تحقيقي، هولوكاست را بررسي و نقد كرده، اظهار داشت: در اين كتاب هيچ مولف ايراني حضور ندارد و محققان آن از كشور‌هاي اروپايي، آمريكا، استراليا و حتي ژاپن اند.

وي اظهار داشت: تبليغات برنامه‌ريزي شده همراه سرمايه‌ گذاري‌‌هاي اقتصادي و فرهنگي سبب ترويج هولوكاست دروغين از سوي صهيونيست شده، تا حدي كه در يكي از موزه‌هاي شهر برلين كشور آلمان با عنوان هولوكاست، مردم  بايد كفاره قتل عام شش ميليون يهودي را بپردازند تا گناهشان پاك شود. در اين فضا سوالي در ذهن محققان شكل مي‌گيرد كه اهمييت اين موضوع چيست و چرا بايد آن را تا اين اندازه بزرگ كرد؟

سروش نژاد اضافه كرد: بهره‌گيري از يك منبع اقتصادي براي رژيم غاصب صهيونيستي و اشغال كشور فلسطين و قتل و عام و نسل كشي مردم بي‌گناه عواملي اند كه سبب پافشاري صهيونيست‌هاي غاصب بر وجود افسانه هولوكاست است.

وي ضمن اشاره به بررسي شش ميليون كشته يهودي از سوي يكي از محققان بر اساس اينكه وجود قانوني ساختگي، مبني بر اين كه يهودي بايد از مادر و خون يهود باشد و عدم تبليغ و امكان روي آوردن پيروان ديگر اديان به يهوديت، مطرح كرد: بر اساس آمار موجود جمعيت يهوديان در بين سال‌هاي 1939 تا 1945 هرگز تعداد يهوديان آن دوران به شش ميليون نخواهد رسيد و حتي اگر  برسد بازهم امكان اين كه هر شش ميليون در آلمان بوده و از سوي هيتلر دستگير و كشته شده باشند وجود ندارد.

دكتر ناصر پور حسن تصريح كرد: هولوكاست ريشه در فرهنگ لغت كشور يونان دارد و به معني سوزاندن تمام است كه ياد آور مراسمي مذهبي در دين يهود بوده و در آن قربانيان را در آتش مي‌سوزانند به نحوي كه اثري از آن‌ها باقي نماند.

وي ضمن بيان اين كه در تعريفي از "تجديد نظر‌طلبان" مي‌توان به آكادميك و دانشگاهي بودن آ‌ن‌ها اشاره كرد، گفت: نقد كنندگان هولوكاست كه در تهيه اين اثر همكاري كرده‌اند، بدون انگيزه‌هاي سياسي به فعاليت در اين حوزه پرداخته‌اند و از استادان دانشگاه و محقق و پژوهشگر در موضوعات مختلف اند، اما صهيونيست‌ها از آ‌ن‌ها با عنوان منكر هولوكاست ياد مي‌كنند.

ناصر پور حسن، به ارايه مثال‌هايي از نقد موضوع‌هاي دروغين هولوكاست از سوي يكي از محققان پرداخت و عنوان كرد: از جمله شايعاتي كه عوامل صهيونيست، فعاليت‌هاي بسياري براي رواج آن انجام دادند، سوزاندن يهودي‌ها و ساخت صابون از چربي بدن آن‌ها است كه با نام اختصاري «rjf» مطرح شد و در حقيقت نام شركت توليدات بهداشتي rf در آلمان بوده و هيچ ارتباطي با اردوگاه‌هاي كار اجباري «آشوبيس» ندارد و ادعاي صهيونيست‌ها دروغي بيش نيست كه با اضافه كردن « j » ، حرف نخست كلمه يهود«Jewish»، به منحرف كردن مردم پرداخته و شايعاتي از اين دست را با فعاليت‌هاي گسترده در جهان رواج داده‌اند.

 وي تاكيد كرد: بررسي‌ اردوگاه آشوبيش از سوي استادان حوزه اعدام با گاز و صندلي‌هاي الكترونيك آمريكا صورت گرفته است و در پي آن هيچ علائمي از وجود گاز‌هاي مورد استفاده براي اعدام، كشف نشده كه  دلالت بر عدم وجود يكي ديگر از شش فاكتور هولوكاست دارد.

دكتر پور حسن در پاسخ به اين سوال از سوي حاضران كه چرا سعي نمي‌شود با نپرداختن به موضوع هولوكاست آن را به كام فراموشي كشاند؟ عنوان كرد: صهيونيست‌ها با فعاليت‌هاي گسترده در جهان و تاسيس بيش از 250 مركز اطلاع رساني هولوكاست از جمله موزه، به بزرگنمايي هولوكاست دروغينشان مي‌پردازد كه با اين حال وظيفه ما به نقد كشيدن و بيان دلايل مستند عدم وجود هولوكاست است.

سلمان رضوي در ادامه به نقد ديگر فاكتور‌هاي هولوكاست پرداخت و بيان كرد: بر اساس اسناد جمع آوري شده از سوي يكي ‌ديگر از محققان هولوكاست، هيلتر به موضوعات داخلي آلمان نمي‌پرداخته و آن را به زيردستانش محول كرده بوده و امور خارجه كشور را كنترل مي‌كرده است كه اين امر نقض كننده فاكتور سيستماتيك بودن و راه حل نهايي بودن، خواهد بود.

وي در پايان، ضمن بيان اين كه هولوكاست از نظر صهيونيست، كشته شدن شش ميليون يهودي با برنامه‌ريزي از پيش طراحي شده به عنوان راه حل نهايي و استفاده از اتاق‌هاي گاز و كوره‌هاي آدم سوزي در اردوگاه‌هاي كار اجباري است كه طي سا‌هاي 1939 تا 1945 اتفاق افتاده است، اظهار داشت: در نبود هر يك از شرايط مذكور هولوكاست معنايي ندارد و قابل توجه اين است كه تمام محققاني كه هر يك از فاكتور‌ها را با تحقيق رد كرده‌اند، خود بر وجود كشتار عمومي بيش از اين از سوي آلمان نازي در جنگ جهاني اقرار مي‌كنند. اما صهيونيست از عدم آگاهي مردم سراسر جهان بهره برده و اين داستان دروغين را با سياست و سرمايه‌گذاري رواج داده‌است.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تا 24 ارديبهشت ماه در مصلاي امام خميني (ره) برپاست.

 

 

به ما بپیوندید: