نماينده مردم كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري:

تداوم برگزاري نمايشگاه كتاب دليلي بر موفقيت نظام فرهنگي ايران است

2012-05-07 08:30

آيت الله حسن ممدوحي ضمن بازديد از بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، اين رويداد را اثباتي بر موفقيت فرهنگي نظام جمهوري اسلامي ايران دانست.

 

آيت الله حسن ممدوحي، نماينده مردم كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري و عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران اظهار كرد: تاسيس و برپايي نمايشگاه كتاب ارايه نظام فرهنگي و موفقيت‌هاي كشور است چراكه اگر موفقيت نباشد، برگزاري نمايشگاه معنا نخواهد داشت.

به گفته وي برپايي نمايشگاه كتاب دليل و اثباتي بر موفقيت‌هاي نظام فرهنگي جمهوري اسلامي ايران است.

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري تاكيد كرد: اطلاع‌رساني درباره كتاب‌هاي تازه و آشنايي با مولفان و انديشمندان كشور از امتيازات نمايشگاه كتاب است.همچنين نمايشگاه مردم را به مطالعه تشويق مي‌كند و مردم در بازديد از اين رويداد مي‌فهمند كه كتاب مهم است و بايد به آن توجه كرد.

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم افزود: خوشبختانه استقبال گسترده مردم از نمايشگاه بين المللي كتاب تهران، نشان دهنده گرایش مردم به مطالعه كتاب است و ما در اين رويداد تماشاگر نداريم. همه بازديدكنندگان براي خريد كتاب مي‌آيند و من از دست اندركاران نمايشگاه تشكر مي‌كنم كه چنين محفلي را ايجاد كرده‌اند.

نماينده مردم كرمانشاه در مجلس خبرگان رهبري كتاب را راهي براي انتقال آگاهي به مردم دانست و گفت: با كتاب بايد به مردم اين آگاهي را بدهيم كه امروز اوضاع تغيير كرده است؛ اگر برخي روزي گمان مي‌كردند دنيا در اختيار استعمارگران است امروز اين طور نيست و مردم به استقلال فكري رسيده‌اند. مردم دنيا متولي نمي‌خواهند و هركس خود را اداره مي‌كند.

آيت الله ممدوحي در چهارمين روز از برپایی بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، ضمن بازديد از اين رويداد فرهنگی با بهمن دري معاون امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و رئيس نمايشگاه کتاب ديدار كرد.

 

به ما بپیوندید: