محمدجعفرمحمدزاده:

استقبال عمومي از نمايشگاه كتاب نشانه بالا رفتن كيفيت آن است

2012-05-08 08:30

معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي افزايش استقبال عمومي از بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران را نشانه بالا رفتن كيفيت این نمايشگاه ذکر کرد و گفت: حضور گسترده مردم نشان دهنده قدرداني آنها از كوشش مسئولان است.

 

محمدجعفر محمدزاده، معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد اطلاع رساني بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌‌المللي كتاب تهران ابراز كرد: افزايش استقبال عمومي از نمايشگاه كتاب نشانه افزايش كيفيت اين رويداد فرهنگي بوده و این در حالی است که اقبال عمومي به نمايشگاه كتاب مسئوليت آور است.

وي تاكيد كرد: هرچه مردم به بازديد و خريد از نمايشگاه رغبت بيشتري نشان دهند تلاش مسئولان امور اجرايي افزايش مي‌يابد و در واقع حضور گسترده مردم نشان دهنده قدرداني آنها در مقابل كوشش مسئولان است.

معاون مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي يادآور شد: تنوع و نشاطي كه امسال در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران، موج مي‌زند، اقبال مردم به نمايشگاه را بيشتر كرده است.

محمدزاده در پايان گفت: مصلاي بزرگ حضرت امام‌خميني(ره) در حال حاضر بهترين فضاي ممكن براي برگزاري نمايشگاه كتاب است اما اميدوارم به زودي فضايي گسترده‌تر و اختصاصي در اختيار مسئولان برگزاری این نمايشگاه قرار گيرد.

به ما بپیوندید: