با استفاده از اپلیکیشن خانه کتاب

اطلاعات نمایشگاه کتاب را روی موبایل و تبلت ببینید

1393/02/12-15:09

مؤسسه خانه کتاب که هر سال مسئولیت اطلاع‌رسانی نمایشگاه بین‌المللی کتاب را به عهده دارد، امسال برای نخستین بار تلاش کرده تا با تهیه اپلیکیشن موبایل و تبلت، دسترسی به اطلاعات نمایشگاه را در خارج از محیط نمایشگاهی نیز مقدور کند.

«داریوش مطلبی» معاون فناوری اطلاعات مؤسسه خانه کتاب در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با اعلام این خبر، افزود: این اپلیکیشن با سیستم‌های عامل اندروید و IOS سازگار است. در این نرم‌افزارها هم امکان جست‌وجوی کتاب‌ها از طریق عنوان کتاب، نام نویسنده، نام ناشر و موضوع کتاب فراهم است و هم جست‌وجوی ناشران از طریق نام ناشر، نام مدیر مسئول و محل فعالیت ناشر، پیش‌بینی شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نقشه نمایشگاه در این اپلیکیشن‌ها تعبیه شده، با جست‌وجوی عنوان کتاب، نام ناشران و سایر مکان‌های عمومی نمایشگاه، محل استقرار این بخش‌ها روی نقشه، نمایش داده می‌شود و مراجعان به راحتی می‌توانند به محل‌های موردنظر خود دسترسی پیدا کنند.

معاون فناوری خانه کتاب گفت: این اپلیکیشن با نام «نمایشگاه کتاب» و «خانه کتاب» در مکان‌های عمومی اینترنتی مثل «بازار» و «سیبچه» و همچنین سایت خانه کتاب و سایت اصلی نمایشگا به نشانی www.tibf.irقابل دریافت است و هرگونه تغییر احتمالی که در بخش‌های نمایشگاه به وجود بیاید، در این اپلیکیشن نیز اعمال خواهد شد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

به ما بپیوندید: