مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي:

نمایشگاه بیست و هفتم نشان‌دهنده توانایی بخش خصوصی است

1393/02/12-15:16

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خراسان رضوي معتقد است روند رو به جلو بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، نشان‌دهنده توانایی بخش خصوصی در مشارکت و استقبال بخش دولتی از این مشارکت است.

«سعيد سرابي» در گفت‌و‌گو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با بیان اینکه فضای نمایشگاه کتاب بیست و هفتم نسبت به دوره‌های قبل، با رشد خوبی روبه‌رو بوده است، اظهار کرد: به نظر می‌رسد فعالیت جانمایی و آماده‌سازی این رویداد نسبت به دوره‌های گذشته، سریع‌تر انجام شده است.

وی روند اطلاع‌رسانی و راهنمایی بازدیدکنندگان به بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را مثبت ارزیابی کرد و گفت: آن‌طور که در یکی دو روز اول مشهود بود، نمایشگاه روند رو به دارد و از رو باید به برگزارکنندگان این رویداد، تبریک گفت.

سرابی درباره مشارکت فعال بخش خصوصی در برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افزود: این یک واقعیت است که هرچه مدیران و متولیان فرهنگی، فعالیت‌ها را برون‌سپاری کنند و به بخش خصوصی بسپارند، کیفیت کار بیش از گذشته خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: امسال اطلاع‌رسانی خوبی نیز درباره فعالیت و مشارکت بخش خصوصی از سوی ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران صورت گرفت که نتیجه آن نشان از آمادگی بخش خصوصی برای مشارکت در فعالیت‌های مختلف فرهنگی دارد. از سوی دیگر، بخش دولتی نیز با آغوش باز پذیرای این مشارکت بوده‌اند.

سرابی در بخش دیگری از سخنانش به برپایی شب‌های استان‌ها در سرای اهل قلم اشاره کرد و گفت: این برنامه نیز از اتفاقات مثبت نمایشگاه کتاب بیست و هفتم است که جای تقدیر دارد و امیدواریم این رخداد ادامه پیدا کند تا استان‌ها نیز از این رویداد بزرگ بین‌المللی بهره کافی ببرند.

به ما بپیوندید: