نمایش تصاویر 52 چهره ادبی و آموزشی در نمایشگاه کتاب

1393/02/12-18:23

تصاویری از 52 مؤلف کتاب‏های درسی و بزرگان ادب پارسی از سوی بخش جنبی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران به نمایش گذاشته شده است.

به گزارش ستاد اطلاع‏رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‏المللی کتاب تهران، این تصاویر به صورت 32 استند ایستاده طراحی شده‏اند که در آنها مؤلفان کتابهای درسی مقاطع مختلف آموزش به همراه کتاب خود دیده می‌شوند.

همچنین در کتابی که در دست این شخصیت‏هاست، زندگینامه آنها با دستخط خود این شخصیت‏ها برای آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با مؤلفان کتاب‏های درسی وجود دارد. از میان این مؤلفان، می‌توان به «الهه علوی» مؤلف کتاب «زیست و آزمایشگاه 2»، «غلامعلی محمودزاده» نویسنده کتاب فیزیک، «سیاوش شایان» مؤلف کتاب جغرافی دوم متوسطه، «فریدون اکبری» نویسنده کتاب فارسی ششم دبستان و «محمود امانی طهرانی» مؤلف کتاب علوم تجربی اول دبستان اشاره کرد.

همچنین در کنار تصاویر مؤلفان کتابهای درسی، 20 استند از تصویر شخصیتهای شناخته‌شده و بزرگان ادب فارسی مانند شهید باهنر، غلامعلی حداد عادل، شهریار، نیما، دهخدا، جبار باغچه‌بان، ملکالشعرای بهار و منوچهر آتشی دیده می‌شود که آثار آنان در کتابهای درسی وجود دارد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

 

به ما بپیوندید: