رئیس سازمان بهزیستی کشور:

نمایشگاه کتاب امسال پنجره ای جدید را به روی بازدیدکنندگان گشوده است

1393/02/17-15:40

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: حضور میلیونی مردم در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران و اجرای برنامه‌های خلاق، متنوع و بانشاط همه نشان از باز شدن پنجره‌ای جدید بر روی کتاب‌دوستان دارد.

«همایون هاشمی» در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: سال گذشته، سازمان بهزیستی 59 عنوان کتاب را در حوزه‌های فعالیتی مرتبط تولید و منتشر کرد و در نمایشگاه کتاب بیست و ششم حضور داشت. امسال نیز کتاب‌های جدیدی در نمایشگاه بیست و هفتم از سوی سازمان بهزیستی عرضه شده است.

وی افزود: 16 عنوان کتاب با نام «آموزش مهارت‌های زندگی» از سوی انتشارات سازمان بهزیستی منتشر شده است که به صورت فراگیر در همه سازمان‌ها و نهادها توزیع شده است. این کتاب‌ها با هدف توانمندسازی و توانبخشی و پیشگیری تهیه و تدوین شده است.

رئیس سازمان بهزیستی افزود: خوشبختانه هر سال تغییرات عمده‌ای از لحاظ کیفیت و کمیت در نمایشگاه کتاب ایجاد می‌شود. امسال نیز با خلاقیت‌های صورت‌گرفته در نمایشگاه کتاب، از جمله برنامه «مردان نقره‌ای»، «از من بپرس» و «قطار گردشگری» در داخل نمایشگاه، فضایی شاد و فرح‌بخش در نمایشگاه کتاب شکل گرفته است.

هاشمی افزود: با افزایش تعداد غرفه‌ها، مراجعه‌کنندگان نیز افزایش پیدا کردند و حضور مردم با جمعیت‌های میلیونی همه نشان از اقبال خوب و عملکرد مناسب مسئولان فرهنگی در برگزاری نمایشگاه کتاب دارد.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برپاست.

 

به ما بپیوندید: