علی‌اکبر ولایتی:

نظم و آرامش نمایشگاه امسال ستودنی است

1393/02/18-12:49

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل، با بیان اینکه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مهم‌ترین رویداد فرهنگی کشور است، افزود: امسال نظم و آرامش بیشتری در تمامی بخش‌های نمایشگاه به چشم می‌خورد.

«علی‌اکبر ولایتی» در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، درباره این دوره از نمایشگاه کتاب گفت: آنچه تاکنون در نمایشگاه کتاب دیده‌ام، تسهیلات بهتری است که برای ناشران و بازدیدکنندگان فراهم شده است.

وی افزود: من در سال گذشته هم از غرفه انتشارات امیرکبیر بازدید کردم، اما ساختار و امکانات آن مثل امسال نبود. البته این موضوع را در بیشتر بخش‌های نمایشگاه می‌بینم که این نشان‌دهنده مدیریت بهتر و آرامش بیشتر نسبت به سال‌های گذشته است که لازم است از آقای دکتر صالحی معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بابت کار پرزحمتی که در نمایشگاه تقبل کردند، تشکر کنم.

ولایتی تصریح کرد: تاسیس نمایشگاه به طور حتم رویداد مهمی است و قطعاً در ارتقای فرهنگ ملی دخالت و نقش مهمی دارد. افزایش تعداد کتاب‌هایی که در سال گذشته منتشر شد، منجر به ارتقای کیفیت این دوره از نمایشگاه شد. تا جایی که اطلاع دارم، بیش از 70 هزار عنوان مجموعه چاپ اول و بیش از 30 هزار عنوان چاپ اول نشان‌دهنده رشد کمی و کیفی در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

به ما بپیوندید: