بازدید گری گریوف از غرفه ایران در نمایشگاه کتاب مسکو

1394/06/14-10:09

گری گریوف معاون اول آژانس چاپ و نشر و رسانه های گروهی روسیه ازغرفه ایران بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، این بازدید عصر روز سوم نمایشگاه صورت گرفت. سید عباس صالحی، معاون امورفرهنگی وزارت فرهنگ وا رشاد اسلامی، امیر مسعود شهرام نیا، مدیرعامل موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، همایون امیرزاده، مشاورمعاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایشان را همراهی نمودند.

دراین بازدید گری گریوف از کلیه بخش های غرفه ایران بازدید نمود و از مسولان و دست اندرکاران غرفه ایران به خاطر طراحی دکوراسیون غرفه تشکر نمود. وی ابراز امیدواری کرد در صورت تایید مهمان ویژه شدن مسکو در نمایشگاه کتاب تهران کشورش نیز بتواند به خوبی برنامه های خود را مانند ایران عملیاتی نماید. معاون اول آژانس چاپ و نشر و رسانه های گروهی روسیه ازهنرنقاشی و قلم زنی و معرق بسیار شگفت زده شده بود به نحوی که بیشترین وقت بازدید خود را دراین غرفه ها سپری نمود. ایشان با گفت و گو با برادران هنرمند آقا میری ابراز امید واری کرد در صورتی که تصاویر به کار رفته در کتاب خیام که توسط این برادران چاپ شده است را در اختیار ایشان بگذارند این کتاب به روسی برگردانده خواهد شد.

درپایان این بازدید به رسم یادبود یک تابلوفرش ایرانی توسط معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ایشان هدیه داده شد.

به ما بپیوندید: