اسم رونمایی از نخستین کتاب تاریخ روسیه با ترجمه مستقیم از روسی به فارسی

1395/02/15-14:30

ترجمه کتاب «تاریخ کامل روسیه» ساعت 16 تا 17و30 روز چهارشنبه( 15 اردیبهشت ماه) در سرای ملل بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، رونمایی می‌‌شود.

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، کتاب تاریخ کامل روسیه که  مولفان آن استادان دانشکده تاریخ دانشگاه دولتی سنت پترزبورگ روسیه هستند و با همت گودرز رشتیانی و ناهید عبدالتاجدینی ترجمه شده است، امروز با حضور مترجم و جمعی از پژوهشگران این کتاب در سرای ملل رونمایی می‌‌شود.

در این مراسم جهانگیرکرمی، دانشیار روابط بین الملل محسن جعفری مذهب عضو هیئت علمی سازمان اسناد و گودرز رشتیانی پژوهشگر و مدرس دانشکده مطالعات جهان به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

این اثر تاریخ کشور روسیه را از تاسیس آن و تشکیل نخستین دولت سیاسی در قرن نهم تا زمان معاصر  با قلمی رسا به نگارش درآورده است و اولین کتاب کامل از تاریخ روسیه است که از زبان روسی مستقیما به زبان فارسی برگردانده شده است.

گفتنی است، این کتاب 900 صفحه ای توسط انتشارات نگارستان اندیشه به بازار نشر آمده است.

مراسم رونمایی این اثر ساعت 16 تا 17و30 در بخش سرای ملل بیست و نهمین  نمایشگاه بین المللی کتاب واقع در مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبروی حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می‌‌شود.

به ما بپیوندید: