به همت مؤسسه خانه کتاب برگزار می‌شود

یادبود استاد باستانی پاریزی در سرای اهل قلم

1393/02/13-16:28

«محسن جعفری‌مذهب»، «عبدالرسول خیراندیش» و «نصرالله صالحی» عصر یکشنبه 14 اردیبهشت مهمان برنامه‌ای هستند که مؤسسه خانه کتاب برای یادبود استاد «محمدابراهیم باستانی پاریزی» در سرای اهل قلم برگزار می‌کند.

به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، «نقد و بررسی چهره اسلام در اروپای قرون میانه از دیگر برنامه‌های یکشنبه نمایشگاه است که در ساعت 10 صبح به مدد انجمن ایرانی تاریخ در سرای اهل قلم نمایشگاه برگزار می‌شود.

«مهدی زارع»، «محمد حسن‌زاده»، «اسفندیار معتمدی» و «منصور وصالی» پیش از ظهر فردا در نشستی با عنوان «تعادل تولید و ترویج علم ایران» حاضر می‌شوند.

مرکز نشر دانشگاهی نیز در ساعت 13 و 30 دقیقه میزبان «بهمن حاجی‌پور»، «مریم لاری» و «بهمن نامورمطلق» خواهد بود تا در مورد مبحث محتوایی و زیبایی‌شناختی کتب دانشگاهی حوزه علوم انسانی در سرای اهل قلم نمایشگاه کتاب تهران بحث و تبادل نظر کنند.

«نشست قرآنی و رونمایی از ترجمه عربی تفسیر نور» برنامه دیگری است که از سوی مؤسسه خانه کتاب در ساعت 16 و 30 دقیقه در سالن سرای اهل قلم برگزار می‌شود. در این نشست حجت الاسلام «محمد زراقط»، حجت الاسلام «محسن قرائتی» و «نجفعلی میرزایی» شرکت می‌کنند.

آخرین نشست سرای اهل قلم در پنجمین روز نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران «ابعاد داخلی و خارجی پیوستن به کپی رایت بین‌المللی کنوانسیون برن» نام دارد. این نشست را مجمع ناشران انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

به ما بپیوندید: