بازدید مهندسان بهداشت محیط از غرفه‌های مواد غذایی نمایشگاه

1393/02/13-16:29

رئیس ستاد بحران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: مهندسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مستقر در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در 70 بار بازدید از غرفه‌های مواد غذایی، 200 لیتر رنگ و یخ غیراستاندارد را معدوم کردند.

«عباس نبی‌زاده» در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: در این دوره نمایشگاه، 2 تیم نظارت بر مواد غذایی مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تشکیل دادیم که طی 3 روز نخست برگزاری این نمایشگاه، بیش از 70 بازدید از غرفه‌های موادغذایی صورت گرفته است که طی آن 200 لیتر رنگ و یخ غیراستانداد، یک بشکه خیار شور و گوجه نامرغوب معدوم شد.

وی افزود: برای ایمن‌سازی محیط نمایشگاه، 3 تیم گشت موتوری از سازمان آتش‌نشانی روزانه از غرفه‌ها و چادرهای مستقر در نمایشگاه بازدید می‌کنند.

نبی‌زاده ادامه داد: با هدف رفاه حال شهروندان، 2 تیم مدیریت بحران هم در ایستگاه‌های شهید بهشتی و مصلی حضور دارند که کارشان هماهنگی ورود قطارها به ایستگاه‌های مورد نظر در کمتر از 3 دقیقه در اوج ترافیک مترو است.

رئیس ستاد بحران نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در طول 3 روز نخست برگزاری نمایشگاه، گروه‌های امداد و نجات سازمان هلال احمر و اورژانس با استقرار در 3 درمانگاه در نمایشگاه کتاب، 4 مصدوم را مداوا کردند و برای ارائه خدمات بهتر، به بیمارستان ارجاع دادند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.

 

به ما بپیوندید: