مدیر کل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی تاکید کرد

ضرورت تعامل چهره به چهره با ناشران کتاب های آموزشی

1393/02/18-09:29

«محمد ناصری» تعامل چهره به چهره با ناشران آموزشی را به منظور تشریح استانداردهای آموزش و پرورش در تشخیص اثر مناسب، هدف حضور دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی در نمایشگاه کتاب خواند.

ناصری در گفت‌و‌گو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اظهار کرد: ناشران کودک و نوجوانی که در غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نقش مهمی را ایفا می‌کنند، در واقع به اهداف تعلیم و تربیت خدمت می‌کنند.

وی در توضیح دلیل حضور این نهاد آموزش و پرورش در سالن نهادها و سازمان های نمایشگاه کتاب عنوان کرد: یکی از اهداف مهم دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی، هدایت، حمایت و نظارت بر جریان منابع آموزشی مرتبط با برنامه درسی است.

مدیر کل دفتر انتشارات و تکنولوژی آموزشی با اشاره به برگزاری کارگاه علوم با حضور ناشران آموزشی و مولفان و کارشناسان آموزش و پرورش در روزهای گذشته، گفت: تعامل مستقیم و مستمر کارشناسان سازمان با ناشران، راه را برای تولید آثار مناسب و مطابق استاندارهای آموزش و پرورش هموار می‌کند.

ناصری به تداوم چنین تعاملاتی ابراز امیدواری کرد و گفت: ناشر موفق از نظر سازمان آموزش و پرورش ناشری است که بیشترین تعداد کتاب‌های مناسب و مطابق با استانداردهای سازمان را تولید کند.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 10 تا 20 اردیبهشت در مصلای امام خمینی (ره) برپاست.

به ما بپیوندید: