فعالیت‌های کمیته پشتیبانی در نمایشگاه کتاب تشریح شد

1393/02/18-15:55

مدیر کمیته پشتیبانی نمایشگاه کتاب گفت: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بیش از 10 هزار متر غرفه بندی و 6 هزار پرس غذا برای پذیرایی کارکنان از سوی کمیته پشتیبانی انجام شده است.

«محسن نصرالله» مدیر کمیته پشتیبانی در گفت‌وگو با ستاد اطلاع‌رسانی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، گفت: کمیته پشتیبانی در 3 مرحله قبل از برگزاری، حین برگزاری و پس از پایان نمایشگاه کتاب، وظایفی را عهده دار است که پس از مصوبات صورت گرفته این کمیته از تاریخ 1/11/92 کار خود را برای نمایشگاه بیست وهفتم کتاب آغاز کرده است.

وی به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی کمیته پشتیبانی پیش از برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره کرد و گفت: تجهیز انبار و ملزومات، جداسازی و دسته بندی کالاهای انبار چاپ و فرم درخواست کالا، جذب نیروهای کارگری که امسال 150 کارگر استخدام شدند در 10 روز برپایی نمایشگاه از جمله اقدامات صورت گرفته از سوی کمیته پشتیبانی پیش از آغاز نمایشگاه کتاب بیست وهفتم است.

وی ادامه داد: مشخص کردن باربری، تعمیرات، جانمایی ها، زمان برپایی غرفه ها، استقرار و پشتیبانی و همکاری با پیمانکاران برق، مخابرات و جانمایی دوربین‌های مداربسته در سطح  غرفه ها، برق کشی، اینترنت، انجام امور داربست‌ها نیز از جمله اقدامات صورت گرفته کمیته پشتیبانی است.

وی عنوان کرد: در همکاری با تمامی معاونت‌ها بنابر دستور معاونت اجرایی نمایشگاه امسال همکاری و مساعدت در راه اندازی به موقع سالن ها، تجهیز کردن تمامی نهادها، سازمان ها، بیش از 10 هزار متر غرفه بندی از سوی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران که مجری نمایشگاهی است که زیرنظر کمیته پشتیبانی انجام گرفته است.

نصرالله گفت: 10 هزار غرفه بندی بیشتر در بخش‌های کودک، گمرک، بین‌الملل شامل سالن عرب، فرانسه و لاتین، کیوسک‌های اطلاع‌رسانی کتاب، واحد اتوبوسرانی، سالن جنبی، سالن چاپ، اماکن استقرار یافته نیروهای امدادی و نیروی انتظامی، کمیته حراست و بخشی از استاد اجرایی و شبستان مصلی صورت گرفته است.

مدیر کمیته پشتیبانی خاطرنشان کرد: تامین اقلام پذیرایی از جمله میوه و غذا برای بخش‌های مختلف نیز برعهده کمیته پشتیبانی بوده است که این کمیته روزانه بیش از 6 هزار پرس غذا برای کارکنان نمایشگاه تهیه می‌کند.

وی افزود: همچنین مساعدت و همکاری برای تمامی برنامه ها، مراسم محافل، اختتامیه و افتتاحیه، انجام عمرانی اعم از آسفالت، حصارکشی، کف سازی، آب بندی در محل‌های مورد نیاز برای جلوگیری از نفوذ آب، هماهنگی برای تامین خودرو، اتوبوس، پیک موتوری از جمله فعالیت‌های کمیته پشتیبانی در حین برپایی و برگزاری نمایشگاه کتاب است.

مدیر کمیته پشتیبانی گفت: پس از برگزاری نمایشگاه نیز مرحله سوم فعالیت‌های کمیته پشتیبانی آغاز می‌شود که جمع آوری اقلام براساس توزیع صورت گرفته یعنی تمام نهادها، تشکل ها، کمیته ها، تشریفات اقلامی را برای برپایی محل مربوطه از کمیته پشتیبانی دریافت کرده اند که در پایان نمایشگاه موظف به تحویل آن به کمیته پشتیبانی هستند.

وی افزود: جمع آوری اقلام تاسیساتی، کابل‌های برق، دوربین‌های مخابرات، پاکسازی محیط نمایشگاه، مسطح کردن مکان‌های عمومی، بسته بندی اقلام و ارسال به انبار مرکزی کمیته پشتیبانی، نظارت بر خروج اموال پیمانکاران از جمله فعالیت‌های صورت گرفته این کمیته است.

بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از 10 تا 20 اردیبهشت در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

 

به ما بپیوندید: