عبدحق،گوینده وبازیگر رادیو:

ارتباط نزدیک با بازدید کنندگان نمایشگاه برایم جذاب است

1389/02/20-08:30

عبدحق،گوینده وبازیگر رادیواز اینکه امسال در غرفه مرکز هنرهای نمایشی رادیو از نزدیک با بازدید کنندگان نمایشگاه کتاب ارتباط نزدیک دارد،ابراز خرسندی کرد.

شهرزاد عبد حق در این خصوص اظهارکرد:پیش از این نیز در نمایشگاه بین المللی کتاب به عنوان گوینده حضور داشته ام وامسال برای پنجمیمن سال پیاپی افتخار حضور دراین نمایشگاه برایم فراهم شد.
وی در ادامه گفت:سال های گذشته از طریق شبکه های رادیویی دیگر چون رادیوتهران درخدمت مراجعه کنندگان بودم اما امسال ،برای نخستین بار از طریق مرکز هنرهای نمایشی رادیوبا اجرای زنده وبا همکاری سایر هنرمندان مرکز این افتخارنصیبم شد.
عبد حق که از سال 1371 به کار گویندگی وبازیگری در رادیو پرداخته پیرامون استقبال مردم از این غرفه،افزود:مردم هنر دوست ما ازگذشته به هنر نمایش بخصوص نمایش های رادیویی علاقمندند و ازاینکه در این غرفه می توانند اجرای یک نمایش رایویی را به صورت زنده مشاهده کنند بسیار لذت می برندومشتاقانه ساعتی قبل از شروع برنامه زنده مقابل غرفه صف می بندند.
بازیگر مرکز هنرهای نمایشی رادیوضمن ابراز علاقه به هنر بازیگری دررایو یادآور شد:هنرمندان مرکز طی سال ها هنرنمایی کرده ونمایش های فراوانی را تولید کرده اند اما امسال دربیست وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب، برای اولین بار تعدادی از این آثار رادرقالب لوح فشرده ارائه می دهند ؛این نمایش ها برگزیده ای از آثار ادبی ایران و جهان است در نتیجه مورد استقبال فراوان علاقمندان به کتاب ونمایش قرار گرفته است.

به ما بپیوندید: