تولید کتاب با محوریت موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری از سوی ناشر عراقی

1402/06/23-16:14

مسئول غرفه انتشارات دارالعصر در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد بیان کرد: در تلاشیم سال آینده با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در دو محور قصه‌های شهدا و کودکان، از موضوعات مورد تاکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد حضور پیدا کنیم.

به گزارش روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، کرار زیدی، مسئول غرفه انتشارات دارالعصر عراق در بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد به افتتاح این نمایشگاه با حضور محمد شياع السودانی، نخست وزیر عراق اشاره کرد و گفت: انتشارات ما برای نخستین بار با بیش از ۲۰ عنوان کتاب با محوریت مقاومت و حشد شعبی در این نمایشگاه شرکت کرده‌ است. ما تنها انتشاراتی هستیم که درخصوص حشد شعبی فعالیت می‌کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه بیشتر مخاطبان آثار ما جوانان در حال تحصیل هستند، عنوان کرد: در تلاشیم سال آینده با بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در دو محور قصه‌های شهدا و کودکان، از موضوعات مورد تاکید حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) در نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد حضور پیدا کنیم.

کرار زیدی در پایان سخنان خود درخصوص پرفروش‌ترین اثر این انتشارات مطرح کرد: یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های انتشارات دارالعصر، کتابی درباره نقش و اهمیت حشد شعبی در عراق است که فعالیت‌هایشان را نوشته‌ایم.

بیست‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بغداد با حضور ناشرانی از کشورهای عراق، ایران، لبنان، مصر، مراکش، سوریه، آمریکا، اردن، امارات متحده عربی، کویت، ترکیه و عربستان از بیست‌وهفتم شهریور تا پنجم مهرماه ۱۴۰۲ میزبان علاقه‌مندان است.

به ما بپیوندید: